Za našimi úspěchy stojí naši lidé
Přidejte se k nám do týmu
Pro začátek stačí splňovat tyto základní požadavky:
- Jste z Jindřichova Hradce a okolí
- Rozumíte si s počítačem
- Bez problému mluvíte a píšete e-maily anglicky
O své zaměstnance se dobře staráme, takže se můžete těšit na:
- třináctou mzdu,
- příspěvek na vzdělání každý rok,
- permanentku do fitka, na masáže nebo do kina,
- příspěvek na dojíždění i na stravu,
- služební notebook
- a prima kolektiv 🙂
Hledáme kolegy na tyto pozice:

- 28. 7. 2025
Business Development Manager
Hledáte rozmanitou práci s možností kariérního růstu? Chcete se podílet na rozvoji obchodního oddělení v mezinárodní společnosti a určovat obchodní strategie? Pak hledáme právě Vás!
ÚKOLY:
- vyhledávání potenciálních zákazníků, aktivní oslovování firem a institucí
- péče o stávající klienty – budování a udržování dlouhodobých vztahů, zjišťování zpětné vazby klientů
- příprava nabídek a cenových kalkulací – tvorba nabídek dle požadavků klienta; konzultace ohledně termínů, typů služeb (překlady, tlumočení, lokalizace)
- podílení se na přípravě výběrových řízení a tendrů
- zajišťování marketingových, propagačních a PR aktivit
- účast na veletrzích a konferencích – reprezentace společnosti, navazování obchodních kontaktů
- administrativa a reporting – reporty vedení společnosti o výsledcích a vývoji obchodních příležitostí
OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKLADY:
- komunikační dovednosti – výborný mluvený i písemný projev, schopnost srozumitelně vysvětlit výhody jednotlivých služeb
- empatie a orientace na zákazníka – schopnost naslouchat a hledat nejlepší řešení
- sebevědomí a přesvědčivost – obzvláště při vyjednávání obchodních podmínek a cen
- organizovanost a spolehlivost – důsledné dodržování termínů a úkolů
- flexibilita – schopnost přizpůsobit se různým typům klientů a situacím
- zájem o jazyky a kulturu – základní orientace v jazykových službách a různých kulturách
- proaktivní přístup, „tah na branku“
PŘEDPOKLADY A DOVEDNOSTI:
- praxe v obchodě nebo zákaznickém servisu
- znalost trhu jazykových služeb (výhodou, ale není nutností – lze doučit)
- znalost cizího jazyka (angličtina – minimálně B2 na komunikativní úrovni, němčina – výhodou)
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
BENEFITY:
- příspěvek na vzdělání, jazykové kurzy, zkoušky a odbornou literaturu ve výši 10.000,-
- příspěvek na sport a relaxaci ve výši 1.500,-
- věrnostní odměna za odpracované roky ve společnosti
- 2 dny sick days
- stravenkový paušál
- možnost práce z domova (home office)
- služební telefon a notebook
- služební automobil pro účely firemních cest
- možnost kariérního růstu
Dvousložková mzda 25.000 – 45.000,- hrubého (základ + provize z uzavřených obchodů)
Nástup od září 2025.
Životopisy a motivační dopisy zasílejte na kariera@traductera.com
I vy se můžete stát naším fanouškem na Facebooku nebo Instagramu a informace a nabídky spolupráce ze společnosti ACP Traductera se k vám dostanou vždy nejdřív.
Kontaktujte naše HR oddělení:
Lenka Vamberová
HR manager
Spolupracujeme s Fakultou managementu VŠE
12. listopadu 2008 jsme uzavřeli Deklaraci o spolupráci mezi společností ACP Traductera, a.s. a Fakultou managementu VŠE v Jindřichově Hradci.
Společně:
- se rozvíjíme v oboru,
- zlepšujeme teoretické znalosti a praktické dovednosti absolventů FM VŠE,
- zvyšujeme úspěšnost absolventů na trhu práce včetně možnosti jejich uplatnění ve společnosti ACP Traductera.