Přeskočit na obsah

Za našimi úspěchy stojí naši lidé

Přidejte se k nám do týmu

Pro začátek stačí splňovat tyto základní požadavky:

  • Jste z Jindřichova Hradce a okolí
  • Rozumíte si s počítačem
  • Bez problému mluvíte a píšete e-maily anglicky

O své zaměstnance se dobře staráme, takže se můžete těšit na:

  • třináctou mzdu,
  • příspěvek na vzdělání každý rok,
  • permanentku do fitka, na masáže nebo do kina,
  • příspěvek na dojíždění i na stravu,
  • služební notebook
  • a prima kolektiv 🙂

Hledáme kolegy na tyto pozice:

Traductera - foto interni spolupracovnici

Business Development Manager

Hledáte rozmanitou práci s možností kariérního růstu? Chcete se podílet na rozvoji obchodního oddělení v mezinárodní společnosti a určovat obchodní strategie? Pak hledáme právě Vás!  

 

ÚKOLY:  

  • vyhledávání potenciálních zákazníků, aktivní oslovování firem a institucí  
  • péče o stávající klienty – budování a udržování dlouhodobých vztahů, zjišťování zpětné vazby klientů  
  • příprava nabídek a cenových kalkulací – tvorba nabídek dle požadavků klienta; konzultace ohledně termínů, typů služeb (překlady, tlumočení, lokalizace) 
  • podílení se na přípravě výběrových řízení a tendrů 
  • zajišťování marketingových, propagačních a PR aktivit  
  • účast na veletrzích a konferencích – reprezentace společnosti, navazování obchodních kontaktů  
  • administrativa a reporting – reporty vedení společnosti o výsledcích a vývoji obchodních příležitostí 

 

OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKLADY:  

  • komunikační dovednosti – výborný mluvený i písemný projev, schopnost srozumitelně vysvětlit výhody jednotlivých služeb 
  • empatie a orientace na zákazníka – schopnost naslouchat a hledat nejlepší řešení 
  • sebevědomí a přesvědčivost – obzvláště při vyjednávání obchodních podmínek a cen 
  • organizovanost a spolehlivost – důsledné dodržování termínů a úkolů 
  • flexibilita – schopnost přizpůsobit se různým typům klientů a situacím 
  • zájem o jazyky a kulturu – základní orientace v jazykových službách a různých kulturách 
  • proaktivní přístup, „tah na branku“  

 

 

 

PŘEDPOKLADY A DOVEDNOSTI: 

  • praxe v obchodě nebo zákaznickém servisu 
  • znalost trhu jazykových služeb (výhodou, ale není nutností – lze doučit) 
  • znalost cizího jazyka (angličtina – minimálně B2 na komunikativní úrovni, němčina – výhodou) 
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič  

 

BENEFITY:  

  • příspěvek na vzdělání, jazykové kurzy, zkoušky a odbornou literaturu ve výši 10.000,- 
  • příspěvek na sport a relaxaci ve výši 1.500,-  
  • věrnostní odměna za odpracované roky ve společnosti 
  • 2 dny sick days  
  • stravenkový paušál 
  • možnost práce z domova (home office)  
  • služební telefon a notebook  
  • služební automobil pro účely firemních cest  
  • možnost kariérního růstu 

 

Dvousložková mzda 25.000 – 45.000,- hrubého (základ + provize z uzavřených obchodů)  

 

Nástup od září 2025.   

 

Životopisy a motivační dopisy zasílejte na kariera@traductera.com  

I vy se můžete stát naším fanouškem na Facebooku nebo Instagramu a informace a nabídky spolupráce ze společnosti ACP Traductera se k vám dostanou vždy nejdřív.

Kontaktujte naše HR oddělení:

kariera@traductera.com

+420 724 544 640

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů pro účely zasílání pracovních nabídek ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů, společnosti ACP Traductera, a.s., IČ 27198286 až do odvolání souhlasu písemně na adrese kariera@traductera.com.

Spolupracujeme s Fakultou managementu VŠE

12. listopadu 2008 jsme uzavřeli Deklaraci o spolupráci mezi společností ACP Traductera, a.s. a Fakultou managementu VŠE v Jindřichově Hradci.

Společně:

  • se rozvíjíme v oboru,
  • zlepšujeme teoretické znalosti a praktické dovednosti absolventů FM VŠE,
  • zvyšujeme úspěšnost absolventů na trhu práce včetně možnosti jejich uplatnění ve společnosti ACP Traductera.